Pointless

 

Jag har inte mycket alls att skriva faktiskt. Varför jag skriver överhuvudtaget just nu har jag ingen aning om. Känner mig allmänt förvirrad och hade gärna sovit några hundra år som törnrosa, för det var väl törnrosa?
 
Tänk om man kunde delete:a allt med ett knapp-tryck precis som på datorn, vad lätt allting hade varit då. Fast det hade varit ännu bättre om jag slutade vara en sån bitch så att jag inte behöver trycka på delete knappen.

För övrigt så har dagen gått bra:
Frukost: ca 90 kcal

Annars inget. Men det är snart mat och då får jag väl äta lite. Skulle ha någon kyckling gryta tror jag. Får peta ner några kyckling bitar för syns skull. Egentligen mår jag bara illa.




















Kommentarer
Postat av: Henryetta von Gyllenknorr

Shit va snygg kropp du har :O

2009-01-24 @ 19:34:52
URL: http://gyllenknorr.blogg.se/
Postat av: Cornelia

hejsan. hittade hit från någon annan äs-blogg och ville bara lämna ett fotspår. försök ta hand om dig! kram

2009-01-24 @ 22:05:16
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: jossan

é d du på bilden ?.........skitsnygg kropp i såna fall....:P kramis!

2009-01-24 @ 23:21:29
Postat av: Beautypain

Hey Thin (eller vad jag nu ska kalla dig..?)

hur går det för dig? hur mycket väger du nu?

själv har jag syndat, alltså hetsätit i typ en

vecka nu, men imorgon är det stopp. Satt igång bloggen igen nu också, dina uppmuntrande kommentarer saknas! :/ lycka till!

2009-01-26 @ 02:45:38
URL: http://beautypain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0