Tvångsmatad.

Jag hatar mina föräldrar just nu, varenda kväll vi ska äta så känner jag mig bevakad och utglodd. Varenda gång får jag höra hur lite jag äter. Härromdagen sa dom till och med rakt ut:
- Har du anorexia eller något? Du äter så lite så man börjar ju undra..

Jag hatar dessa vakande ögonen och jag hatar hur jag måste tvinga i mig maten för annars tvångsmatar dom mig. Vad är deras problem? Kan dom inte bara låta mig vara ifred. Jag väger ju inte ens lite. Jag väger ju förfan 57 kg! 57 kg fett dallrar runt mina lår och mage, fattar dom inte att det äckliga överflödsfettet måste bort?

Kom och tänka på detta nu eftersom jag nyss frågade när vi skulle äta och fick svaret:
- Om en halvtimme, kan du äta en normal portion idag!? Så vi slipper tjata.

JAG ORKAR INTE MED DOM!


Kommentarer
Postat av: Agnes S

Uuuusch, hatar sånt! När jag var inlagd satt man med en eller två från personalen som satt och stirrade på än hela tiden! = /



Men varje gång du äter, så ät med dem!

Så att du visar att du faktiskt äter!



(Hur lång är du?)



Kram, kram!

2009-01-19 @ 18:04:13
URL: http://idealness.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0