Trettonde

Dagen gick bra fram tills för en stund sen, hade bara fått i mig frukost: två knäckebröd och en tomat (=71 kcal) Sen fick jag hjärnsläpp och gick in och köpte godis. För 20 kr. Tryckte i mig ungefär hälften innan jag insåg vad jag höll på med. Ångest ikväll också då alltså. HELVETE! Jag måste bli starkare.

Nu är det självklart dags för äckel-mat också och det går inte att slippa idag heller. Får äta så lite som möjligt. Men imorgon ska jag till tandläkaren så då kan jag skylla på tandvärk! Har "tränat" lite idag, cyklat till och från skolan (= - 74 kcal)  Får köra lite egen träning på rummet efter maten.

Känner för att spy av det äckliga godiset, men här är massa folk hemma så det är inget alternativ. Det är ju bra på ett sätt eftersom jag verkligen inte vill spy. Innan jag spydde upp maten igår hade jag ångest för att jag ätit, efter jag spytt upp maten igår hade jag ångest för att jag spytt. Spelar ju förfan ingen roll vad jag gör, ångesten ligger och gnager i mig hela tiden ändå!

Jag skulle aldrig ätit det jävla godiset. Fan fan fan.
Blev ett långt inlägg nu, hoppas ni orkade läsa ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0