Tjugosjunde

God morgon på er. Först och främst vill jag jag tacka K för kommentaren nedan. Jag har fått några anonyma kommentarer då och då om hur dum i huvudet jag är och att jag borde äta nyttigt och träna för att gå ner i vikt. Och för det första så är det ingen som tvingar er att läsa min blogg och för det andra så VET JAG DET! ni behöver inte trycka in det i ansiktet på mig. Nu är det bara så att jag kan inte äta utan att få ångest hur jag än gör. Det går inte.

Så till dagen, är hemma från  skolan. Orkade inte gå så jag sket i det. Har inte ätit något än, men klockan är ju bara tio. Ska äta lite frukost snart hade jag tänkt, det får nog bli 1 äggvita och 1 eller 2 knäckebröd. Utan frukost blir jag så sur och hängig hela dagen.

Det kommer nog bli en hel del uppdateringar idag eftersom jag inte har något bättre för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0