Mat dagbok

Det blev inte sådär överdrivet mycket uppdatering fastän jag varit hemma idag. Iallafall så åt vi precis middag, det blev wok med kyckling och salsa sås. Om jag skrapade bort såsen och struntade i kyckligen kunde jag faktiskt äta utan ångest (iallafall har den inte kommit än så länge) för hör och häpna 100 gram wok innehåller bara 29 kcal.

Frukost: en knäckemacka 35 kcal
Middag: wok ca 29 kcal
Övrigt: en knäckemacka 35 kcal

SUMMA: 101 kcal

Förövrigt så gjorde jag en ny kategori "mat-dagbok". I inläggen i denna kategori kommer stå som ovan, vad jag ätit, när jag ätit det och hur många kalorier det innehåller. Om jag gör planering i förväg kommer jag kanske lägga in det också.

Kommentarer
Postat av: frida

största anledningen varför jag äter något överhuvud taget innan 3 är för att annars kurrar min mage på skolan vilket är jättepinamt. jag är inte hungrig, får inte du det problemet om du inte äter?

2009-01-28 @ 01:13:26
URL: http://rrenman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur vet du hur mång agram du äter? väger du det innan du lägger det på tallriken?

2009-01-28 @ 11:09:14
URL: http://hebyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0