Jobbig helg.

Oj var uppe i 30 läsare härromdagen. Alltid kul att se att det är någon som läser. Tänkte berätta lite om min misslyckade helg.

Har varit väg hos en av mina bästa vänner i helgen och vi pratade en massa och jag fick reda på att hon också haft en period där hon var besatt av kalorier men att det började försvinna och att hon inte ville hamna för långt ner. Tyvärr blev det så att jag avslöjade en hel del, dock varken bloggen eller hur pass "bra" (dåligt för er utan äs) jag äter. Iallafall pratade vi jättemycket och min ångest försvann ett tag, jag åt stor frukost (2 dagar), wok till middag och jag åt glass och godis. Och det gick bra hela dagen/kvällen/natten faktiskt (ingen ångest) pga av en stöttande vän. Men nu sitter jag här ensam och ångesten kryper fram. Eller snarare springer, jag förstår inte hur jag kunde vara så korkad. Jag kommer säkert inte kunna sova på hela natten, jag kommer bara ligga och tänka på alla äckliga kalorier jag fått i mig. Jag måste träna. Och ta tag i mig själv.

Långt inlägg, jag vet. Hoppas ni orkade läsa. Nu ska jag träna och vi hörs säkert senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0