Jävla frukost

Nu ska jag snart gå till skolan, första dagen efter lovet. Känns väl sådär. När jag vaknade var jag inte alls hungrig och jag känner mig taggad till tusen idag. Jag var tvungen att äta lite frukost eftersom mamma var hemma :( Det blev en kopp te, en knäckemacka och ett ägg (= 125 kcal). Det känns hemskt eftersom jag inte ens var hungrig, det var bara helt jävla onödigt. Men med en mamma som stirrar som en som en hök så var det inte mycket annat att göra tyvärr.. Jag skippar lunchen helt som vanligt och äter knappt någon middag istället.. Så kanske jag iallafall kan komma under 200 kcal. Men sen ska jag träna också, så då förbränner jag lite kcal. Det är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0