Hjälp!?

Dagen har gått bra, har fortfarande bara ätit frukosten imorse (38 kcal). Kommer dock inte vara hemma själv som jag planerat utan jag ska träffa några vänner istället. Nu är problemet att vi köpt hem massa frukt, framför allt ananas.. Och nu såg jag hur jävla mycket kalorier det är i ananas :/ Får försöka äta så lite som möjligt.. Dock är det svårt när vi har ungefär en ananas per person..
 (1 ananas = ca 483 kcal) :O

Någon som har något tips på hur jag ska göra för att slippa äta så mycket?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vem äter en hel ananas ens? :P De flesta människor är överkänsliga mot för mycket ananas, t ex om ja äter mer än tre bitar åt gången av färsk ananas så kliar det jättemkt på läpparna och i munnen!

2009-01-30 @ 15:59:04
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0