Gym.

Nu ska jag iväg till gymmet och det ska bli så jävla skönt. Ska bränna kalorier så det står härliga till. Det är ett måste eftersom mamma är hemma idag.. Då är det svårt att inte äta, kommer vara tvungen att äta lite middag. Jag vet att vi ska äta lax och sallad. Laxen borde jag kunna undvika med hjälp av servett eller hålla kvar det i munnen, gå på toa och  sedan spola ner laxen i toastolen.. I värsta fall får jag äta lite lax. Och sallad är inte så farligt. Nej nu ska jag jävlar i träna. 

Kommer lite tips om hur man undviker maten när någon är hemma senare idag.

Kommentarer
Postat av: moi

Svar: ja visst är dom fina!:) lycka till med maten idag!

själv äter jag ensam på mitt rum så slänger ut mer än hälften.

kram

2009-01-06 @ 18:25:42
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: moi

Svar: jag sitter med ibland, men vet inte hur jag lyckas hålla det ifrån dom ändå.

ibland går jag ner lite för mycket för fort och då blir dom misstänksamma. uscha, inte gillar att blanda in föräldrar, inte;)

2009-01-06 @ 18:49:42
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0