För att slippa äta..

Jag fick utstå en måltid med familjen igen. Vafan ska dom tvinga en att sitta där för!? Iallafall gick det ganska bra, åt sallad och spottade ut det mesta av laxen.

Jag lovade ju lite tips att ta till när familjen är hemma:
*
 Spotta ut  mat i en servett du har bredvid dig. Dock bara lite åt gången, annars syns det.
* Håll kvar maten i munnen, gå på toa. Spotta ut maten. (En av mina favoriter)
* Ät på ditt rum, släng maten. Dock inte allt, lämna kvar lite och gör så att det ser ut som om du ätit.
* Säg att har ont i magen  /tandvärk / känner dig dålig..
* Säg att du åt hos en kompis eller på stan.

Några av många sätt att slippa äta.. Det är lättare än vad man tror.


Kommentarer
Postat av: Agnes S

Ååh, min favorit...

Stoppa maten i byxbenet eller ärmen!

(I NÖDFALL i håret,lite äckligt kanske, men nödvändigt)

Fin thinspiration i inlägget ovan!



kram!

2009-01-07 @ 09:28:08
URL: http://lifechanging.blog.com
Postat av: ia

Är det här verkligen något du tycker man ska förutspråka?

2009-01-09 @ 21:18:20
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0