ÄS

Fick en fråga om jag verkligen ville förutspråka det här med att inte äta och hur man slipper det. Tänkte att jag kunde skriva det inför alla:

Jag vill verkligen inte få någon att sluta äta, absolut inte. Jag vill bara ge tips till andra pro ana / ana. Jag vet hur bra jag tycker det är att läsa bloggar och få olika tips, därför tänkte jag dela med mig av mina egna.

Jag har ingen aning om vilka som läser min blogg men jag hoppas att det är folk med äs som kan förstå och som uppskattar tipsen.

Kommentarer
Postat av: ia

Jag uppskattar att du är ärlig. Jag har inte riktig koll på detta men är ana, när man är sjuk och pro ana när man väljer det? Hur kom du in på det hela? om du vill berätta du måste givetvis inte, men jag har blivit väldigt intresserad av detta...fenomen.

Funderar på att skriva ett arbete om det.



Tror du att du alltid kommer hålla på med det?

Du säger själv att du har en ätstörning, känner du inte att du borde/ vill söka hjälp?

Men som sagt jag har väldigt svårt att finna en mening i detta, ser det som oerhört destruktivt..



2009-01-09 @ 22:27:22
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0