130 kcal

Jag lyckades hoppa över middagen! Men åt två knäckemackor. Så dagens kcal intag slutade på 130. När jag ser det skäms jag för de där knäckemackorna. Jag kunde lika gärna låtit bli. Men jag ska inte hänga läpp för det. Jag tränade ju faktiskt imorse!

Nu ska jag nog gå och lägga mig, hade tänkt sitta uppe och kolla på det anorexia programet på 4an klockan 22:40. Men det är ju faktiskt skola imorgon och jag känner mig helt slut i kroppen. Lika bra att få lite sömn.

Förresten kul att läsarantalet ökat så mycket från 3 till 14 läsare på en dag. Inte illa. Hej på er!

Kommentarer
Postat av: X

Shit vad duktig man kan vara då! :)

2009-01-08 @ 00:40:53
URL: http://beautypain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0