Varför !?

Bara 2 av 20 läsare har svarat på mina frågor.. Lite tråkigt.. Men kvällen är ju inte slut, får hoppas på att någon mer svarar senare.

Förövrigt har jag cp ångest nu, efter fruokst och middag hade jag fått i mig ungefär 200 kcal och var ganska nöjd. Och sen förstörde jag allt. Tryckte i mig några godisbitar (ca 10 st). Nu mår jag rikigt jävla illa och vill bara spy, det kan jag dock inte eftersom här är folk hemma. Fanfanfan, varför förlorade jag kontrollen? Jag är ju så mycket starkare. Ska nog gå ut och gå en runda nu för att försöka dämpa ångesten.

Till sist vill jag tacka för de två supersöta komentarerna jag fick på tidigare inlägg :) Kram på er!
och på er andra också såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0