Den där jävla ångesten

Fick lite fler svar på mitt inlägg såg jag nu och det tackar jag för :) Intressant att läsa.

För övrigt har dagen gått bra, åt en knäckemacka och drack en kopp te till frukost. Lunchen stod jag över och har inte ätit något annat. Fick som sagt ett bakslag igår, efter de där bitarna åt jag ännu mer godis och det betydde att vågen stod på plus :( Men jag ska kämpa hårdare resten av veckan och inte låta detta förstöra. För jag vet att jag kan klara det! Sov dock inte särskilt bra inatt då jag vaknade hela tiden och fick ångest attacker. Men värst var det vid 03:00. Grät, skakade och ville bara försvinna. Så imorse var jag allt annat än pigg och höll på att somna på flera lektioner..

Men nu är jag bara mer taggad på att jag kan klara det och jag ska klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0