Beauty from pain.

Satt vid datorn och kikade lite thinspiration youtube. Fick ett sug av att skriva av mig så tänkte: "varför inte starta en blogg!?" tänkt och gjort och här sitter jag nu.

Vet inte riktigt vad jag vill skriva egentligen. Iallafall kan jag ju börja med att säga att en snyggare design är påväg. Sen kan jag ju också passa på att påpeka att jag inte vet var detta började. Men nu kan jag inte äta, maten ligger där på tallriken och stirrar på mig och skriker ÄT MIG INTE! DU BLIR FET FET FET FET! Jag vill bara vara smal, maten skiter jag i. PRO ANA. Har inte vägt mig idag så kan inte skriva min nuvarande vikt. Väger mig väl någongång nästa vecka när jag har mod och ork till det. Och tillgång till våg. Det är en fördel vilket jag inte har hos mamma och jag håller på att avlida pågrund av det. MÅSTE VETA OM JAG GJORT NÅGOT FRAMSTEG! Eller tvärtom till min stora förskräckelse. Jag bojkottar mat, knarkar te och skiter i allt annat. Jag vill bara vara smal. 

Det blev en del ändå, det bara rann av mig på någon vänster. Iallafall den här bloggen är väl mest för min egen skull, men också för att fhjälpa andra PRO-ANA och ge dom mitt fulla stöd. Lite tips och idéer kommer väl antagligen också läggas upp här då och då. Och min vikt såklart. När jag väger mig. Om det bra. Om det går dåligt.

Nu ska jag göra en design. Hunger hurts, starving works! BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0